Hi! Welcome Back and Stay Tune! Honor 10 GT Dilancarkan – Honor 10 Dengan 8GB RAM Dan GPU Turbo - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Honor 10 GT Dilancarkan – Honor 10 Dengan 8GB RAM Dan GPU Turbo

Honor 10 telah dilancarkan beberapa bulan lepas. Ia boleh dikatakan adik kepada Huawei P20 kerana ia hadir dengan spesifikasi yang hampir sama. Sejajar dengan pengumuman GPU Turbo sebelum ini, Honor kini melancarkan Honor 10 GT.

Honor 10 GT membawakan spesifikasi yang sama tetapi dengan jumlah RAM yang lebih tinggi – iaitu 8GB RAM. Selain itu, Honor 10 GT ini juga terus hadir dengan sistem GPU Turbo yang mengoptimasikan perkakasan dan perisian untuk memberi prestasi yang lebih baik.

Lebih menarik, Honor 10 GT ini turut hadir dengan sokongan AIS. Iaitu teknologi penstabilan imej berasaskan kecerdasan buatan. AIS ini sebelum ini hadir pada Huawei P20 untuk kegunaan Super Night Mode dan kini ia hadir pada Honor 10 GT.

Honor 10 GT akan mula dijual di Cina pada 24 Julai 2018. Berita gembira bagi pengguna Honor 10 adalah kemaskini perisian yang mengaktifkan GPU Turbo dan AIS ini akan mula diedarkan pada penghujung Julai 2018.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2IMXfwv

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.