Hi! Welcome Back and Stay Tune! Prototaip OnePlus 6 Dengan Pelbagai Pilihan Warna Berbeza Diperlihatkan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Prototaip OnePlus 6 Dengan Pelbagai Pilihan Warna Berbeza Diperlihatkan

OnePlus adalah anak syarikat BBK Elektroniks yang sama dengan Oppo dan juga Vivo. Jadi tidak hairan jika ada elemen rekaan yang hampir sama digunakan. Melalui PCMAG baru-baru ini, prototaip OnePlus 6 – iaitu model terkini OnePlus diperlihatkan.

OnePlus 6 adalah model OnePlus yang kedua yang menggunakan panel kaca di belakang selepas OnePlus X. Dalam video daripada PCMAG ini – prototaip OnePlus 6 dilihat mempunyai pelbagai pilihan warna. Terdapat juga warna yang seakan Twilight yang hadir pada Huawei P20. Lebih mengejutkan, terdapat satu model dilihat, tiada bicu audio. Ini mungkin akan jadi realiti pada model OnePlus akan datang.

Terdapat juga satu model prototaip yang dilihat menggunakan panel gentian fiber. Ia mungkin adalah model dengan kemampuan panel belakang yang boleh ditanggalkan seperti OnePlus One dan OnePlus 2.

Tahun lepas, sebelum OnePlus 5 dilancarkan – prototaip model ini juga turut diperlihatkan. Rekaan seakan Huawei P10 juga turut terlihat.

Sumber: Android Authority, melalui PCMAG.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2KL93Ru

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.