Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kejam! Bayi Usia 6 Bulan Diculik Dan Dibakar Hidup-Hidup Kemudian Dibuang Dilandasan Kereta Api.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kejam! Bayi Usia 6 Bulan Diculik Dan Dibakar Hidup-Hidup Kemudian Dibuang Dilandasan Kereta Api..


Seorang bayi lelaki berusia enam bulan diculik dan dibakar sebelum mayatnya dibuang di landasan kereta api di Louisiana, minggu lalu, lapor Daily Mail.


Mangsa, Levi Cole Ellerbe diculik pada 17 Julai lalu selepas dua suspek datang ke kediaman keluarga itu pada jam 9 malam dan menyembur sejenis cecair di wajah ibu mangsa, Hanna Barker.


Dalam keterangan kepada polis, Hanna berkata dia terus berlari untuk menyelamatkan dirinya dan sebaik saja dia pulang ke rumah, dia mendapati bayinya telah hilang.

Related image

Polis berkata, pihaknya terus melancarkan gerakan mencari dan menyelamat mangsa sebaik menerima laporan dari Hanna. Malahan, pihak polis turut mendapatkan bantuan anggota tambahan. 


Malangnya, kurang dari 90 minit selepas Levi dilaporkan hilang, polis dimaklumkan mengenai kebakaran kecil berhampiran landasan kereta api di mana mereka menemui seorang bayi lelaki yang melecur teruk akibat terbakar. 

Levi yang dalam keadaan kritikal kemudian dikejarkan ke Pusat Perubatan Natchitoches tetapi dilaporkan meninggal dunia pada Rabu kerana kecederaan parah yang dialaminya.

Menurut individu yang menghubungi talian kecemasan 911, Kanika Johnson, berkata, dia menyangka ada kebakaran yang dimulakan oleh kanak-kanak.

Image result for Levi Cole Ellerbe

Image result for Levi Cole Ellerbe

"Saya cuma nampak api, tak nampak sesiapa atau apa-apa. Saya sangka budak-budak bermain api. 

"Saya terus menghubungi polis dan meminta mereka segera datang atau menghantar seseorang untuk memadamkan api tersebut sebelum ia merebak. 

"Pada keesokan harinya, baru saya tahu rupanya bayi yang dibakar," katanya.


Susulan kejadian itu, polis telah menahan suspek, Felicia Marie-Nicole Smith, 25, yang didakwa membunuh Levi. 

Tidak dapat dipastikan jika Felicia dan Hanna mengenali antara satu sama lain secara peribadi, tetapi kedua-duanya mempunyai pertalian sebagai kawan di laman sosial Facebook. 


Levi yang mempunyai tiga beradik perempuan iaitu Brookelaine, Elizabeth dan Nevaeh, dikebumikan pada hari Jumaat. Juga tertera di batu nisannya:

Image result for Levi Cole Ellerbe


"Bayi yang paling bahagia dan mempunyai senyuman yang menawan. Dia banyak menghabiskan masa bermain dengan adik beradik dan sepupu terutamanya aktiviti riadah di luar, menonton PJ Masks, permainan video bersama Uncle J. 

Related image

"Dia juga menyayangi haiwan dan tidak takut meletakkan tangannya pada anjingnya, Rex, selain suka menarik telinganya.".

Foto: Hanah Barker Facebook


✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2vBNjS2

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.