TM Kini Memerlukan Anda Memberi Notis 30 Hari Sebelum Membatalkan Perkhidmatan Unifi Anda
Telekom Malaysia kini dilihat telah mengemaskini polisi pembatalan perkhidmatan mereka. Melalui notis yang telah mula dipaparkan pada laman web utama Unifi bermula hari ini, Telekom Malaysia menyatakan pengguna yang ingin membatalkan perkhidmatan anda perlu memberikan notis 30 hari sebelum pembatalan berkenaan.
Telekom Malaysia mengatakan notis berkenaan boleh diberikan melalui beberapa saluran – termasuk pada laman Unifi, pada sokongan Unifi Chat, melalui laman Facebook, melalui akaun Twitter, atau dengan menghantar emel ke help@tm.com.my.
TM turut mengatakan selepas notis 30 hari berkenaan, pengguna seterusnya boleh ke TMpoint berdekatan untuk meneruskan pembatalan perkhidmatan anda.
✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2n8rhlX
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
Post a Comment