Hi! Welcome Back and Stay Tune! New Line Cinema Mendapatkan Hak Untuk Filem Fruit Ninja - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

New Line Cinema Mendapatkan Hak Untuk Filem Fruit Ninja

Sebelum ini kita telah melihat filem berasaskan permainan video hadir ke panggung wayang yang menerima pelbagai reaksi berbeza. Malah, pada tahun ini, kita turut telah melihat populariti filem daripada permainan mudah-alih meningkat, sebagai contoh, salah satunya adalah filem Angry Birds daripada Rovio.

Disamping itu, sejumlah kerjasama telah diumumkan oleh penerbit filem dan juga pengeluar permainan – dan berlaku perkara sama untuk Fruit Ninja. Filem Fruit Ninja dikatakan telah pun dalam pembangunan oleh pihak Halfbrick Studios dan juga Tripp Vinson. Hak untuk pengedarannya kini dilaporkan telah didapatkan oleh New Line Cinema.

Kisah penuh untuk filem berkenaan tidak diketahui lagi, tetapi dikatakan ia akan membawakan genre komedi yang memperlihatkan beberapa orang bersatu menjadi kumpulan Fruit Ninja dalam menyelamatkan dunia. Tarikh tayangan untuk filem ini masih tidak diketahui lagi buat masa ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2dl8RwG

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.