Hi! Welcome Back and Stay Tune! Seorang SUAMI Telah MELAHIRKAN Bayi Perempuan. Ini PUNCA Kenapa Suaminya Boleh Beranak Yang Buat Ramai TERKEJUT !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Seorang SUAMI Telah MELAHIRKAN Bayi Perempuan. Ini PUNCA Kenapa Suaminya Boleh Beranak Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!

Seorang SUAMI Telah MELAHIRKAN Bayi Perempuan. Ini PUNCA Kenapa Suaminya Boleh Beranak Yang Buat Ramai TERKEJUT !!! | Pasangan songsang itu yang boleh dikatakan apabila seorang wanita pengkid bersama pasangannya iaitu seorang lelaki pondan telah melahirkan bayi perempuan, menurut Kosmo Online.

pon

QUITO, Ecuador – Seorang bayi perempuan di sini mungkin berhadapan dengan krisis identiti suatu hari kelak apabila dilahirkan oleh seorang ‘lelaki’ yang sebelum ini merupakan wanita yang telah menukar jantina.

‘Bapanya’, Fernando Machado mengandung selepas menjalin hubungan dengan pasangannya, Diane Rodriguez yang dahulunya seorang lelaki tetapi kini menukar jantina kepada wanita.

cnth-edit

Machado melahirkan bayi sulungnya itu pada Jun lalu dan merancang untuk mengandung lagi pada masa akan datang.

1

Meskipun belum mengumumkan nama bayi yang telah berusia 16 minggu itu, namun pasangan itu menggelarkannya sebagai Caraote atau bermaksud ‘siput’.

images

Machado turut berkongsi gambar kesan parut pembedahan selepas bersalin bagi mengelakkan prajudis atau salah faham. Mereka sebelum ini turut mengumumkan berita kehamilan itu di internet.

“Kami hidup sebagai pasangan lelaki dan wanita. Saya wanita ‘transfeminin’ dan Fernando merupakan lelaki ‘transmaskulin’. Proses pertukaran jantina adalah kompleks untuk kami berdua,” kata Machado. – Kosmo Online

P.S. 1 – Isteri Hairan Suami Tidak Mahu Bergambar Bersama… Rupa-Rupanya Segalanya Terbongkar Apabila Isteri Terlihat…
P.S. 2 – Doktor Ini DEDAHKAN RAHSIA Untuk Cepat Hamil Yang Ramai Pasangan Terlepas Pandang !!!
P.S. 3 – Ramai TERPANA Melihat Gadis Cantik Ini…Namun, Anda Pasti TERKEJUT Lihat Dimana Dia Tinggal !!!
P.S. 4 – TERLOPONG Mamak Tu Bila Aku Cakap “Tolong Buang Botol Yang Kat Atas Tu Dan Perempuan Tu Sekali” !!!
P.S. 5 – 4 Tahun Suami Tak Bekerja. Namun Boleh Sara Keluarga Dan Rumah Mewah, Rupa-Rupanya Ini KERJA Suami !!!

The post Seorang SUAMI Telah MELAHIRKAN Bayi Perempuan. Ini PUNCA Kenapa Suaminya Boleh Beranak Yang Buat Ramai TERKEJUT !!! appeared first on EKSIDENZ.



Penyumbang : EKSIDENZ

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.