Hi! Welcome Back and Stay Tune! Jom Belajar Koding Di Kuala Lumpur Akan Diadakan Pada 29 Dan 30 Oktober Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Jom Belajar Koding Di Kuala Lumpur Akan Diadakan Pada 29 Dan 30 Oktober Ini

Jom Belajar Koding merupakan salah satu acara yang mengajar para pengguna dengan asas pengaturcaraan meliputi PHP, HTML dan juga CSS. Ia diadakan mengikut negeri, dan terkini, untuk Kuala Lumpur, ia akan diadakan pada 29 dan 30 Oktober 2016 ini.

Jom Belajar Koding

Di Kuala Lumpur, ia akan diadakan sekitar Cheras, dan seperti sebelum-sebelum ini, Jom Belajar Koding boleh disertai oleh sesiapa sahaja secara percuma.

Bagi anda yang berminat, anda boleh mendaftar hari ini, dan turut menyertai pembelajaran pengaturcaraan asas yang bakal diadakan pada penghujung bulan ini.

Daftar – Jom Belajar Koding Kuala Lumpur






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2dGiuny

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.