Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ustaz Hashim Jasin Mursyidul Am baru PAS - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ustaz Hashim Jasin Mursyidul Am baru PAS

Bekas Pesuruhjaya PAS Perlis, Hashim Jasin telah dilantik sebagai Mursyidul Am PAS yang baru dan beliau bersedia menggunakan pengalaman luasnya dalam politik bagi menggalas tanggungjawab yang diberi dengan penuh amanah. Hashim, 77, berkata tugas yang diamanahkan perlu dilaksanakan dengan baik terutamanya bagi membantu Majlis Syura sama ada dalam soal kepartian atau hukum syarak. “Saya akan cuba buat semampu mungkin. Sebenarnya saya masih terkejut dengan pelantikan semalam kerana saya sendiri hadir dalam mesyuarat itu dan tidak menjangka akan dilantik. “Bagi saya, semua dalam Majlis Syura layak menjadi Mursyidul Am kerana masing-masing mempunyai pengalaman dan tanggungjawab berat selama ini. “Dengan jaminan ahli [...]
Continue reading...

The post Ustaz Hashim Jasin Mursyidul Am baru PAS appeared first on Ekeleh Media.



Sumber : Ekeleh Media http://ift.tt/2d46mOb

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.