Hi! Welcome Back and Stay Tune! Neelofa dan Fattah memang sedang bercinta – Michael Ang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Neelofa dan Fattah memang sedang bercinta – Michael Ang

Neelofa dan Fattah memang sedang bercinta – Michael Ang

nee

Pengarah popular Michael Ang mendedahkan pelakon Neelofa dan juga Fattah Amin seperti sedang hangat bercinta. Ini dikuatkan lagi dengan lakonan mereka bersama dalam drama yang amat menjadi.

Ketika di set penggambaran, mereka amat serasi bersama.

Ini komen Michael Ang:

“Ya, mereka memang bercinta di lokasi drama ini. Tetapi, di luar set saya tidak tahu sama ada mereka memang intim atau sebaliknya.

“Keserasian mereka membintangi drama ini jelas kelihatan dan masing-masing sangat ‘memberi’ apabila membabitkan babak intim. Itulah yang saya mahukan”

“Kalau benar mereka bercinta, itu hak peribadi mereka. Tetapi, di dalam set saya, mereka memang benar-benar bercinta. Saya juga tidak sangka, Neelofa bukanlah seperti apa yang saya dengar daripada mulut orang,”

Neelofa dan Fattah Amin kini tampil sebagai pelakon utama dalam drama Suri Hati Mr Pilot arahan Michael Ang.

The post Neelofa dan Fattah memang sedang bercinta – Michael Ang appeared first on PenMerah.com.



Penyumbang : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.