Hi! Welcome Back and Stay Tune! LG Memberikan Petanda LG G6 Bakal Dilengkapi Sokongan Kalis Air - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

LG Memberikan Petanda LG G6 Bakal Dilengkapi Sokongan Kalis Air

LG hari ini telah memuat-naik sebuah video ringkas, yang mana merupakan teaser untuk peranti baru yang bakal diperkenalkan pada bulan Februari 2017 kelak – dijangka LG G6. Melaluinya, LG seperti memberikan petanda yang mana peranti baru mereka bakal dilengkapi sejumlah ciri-ciri yang digemari pengguna.

LG Teaser

Melalui video berkenaan, LG memberikan petanda yang mana LG G6 akan dilengkapi skrin bersaiz besar pada binaan badan yang kompak. Ini mungkin dijayakan melalui penggunaan nisbah skrin kepada rekaan badan yang tinggi – lebih kurang seperti pada Xiaomi Mix.

Disamping itu, LG turut dilihat akan menyertakan sokongan kalis air pada telefon pintar mereka, selain turut memberikan penekanan terhadap bahagian kamera.

Ia tidak diketahui lagi bilakah pihak LG akan melancarkan telefon pintar terbaru mereka ini. Dengan sejumlah syarikat telah mula menjadualkan acara pada 26 Februari bersempena dengan MWC 2017 ini, tidak mustahil kita melihat LG turut melakukan perkara sama sekitar tarikh berkenaan kelak.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2inseoP

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.