Hi! Welcome Back and Stay Tune! Trailer Terbaru Horizon Zero Dawn Menunjukkan Jalan Cerita Dan Kemampuan Grafik - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Trailer Terbaru Horizon Zero Dawn Menunjukkan Jalan Cerita Dan Kemampuan Grafik

Horizon Zero Dawn akan mula dijual 28 Februari ini. Kali pertama kami melihat permainan ini ialah ketika di E3 2016 dan hanya dalam bentuk trailer yang tidak boleh dimainkan. Sejak acara tersebut tidak banyak maklumat diketahui mengenai permainan yang dibangunkan oleh Guerrilla Games ini. Trailer terbaru yang dilancarkan pagi ini akhirnya memberikan maklumat mengenai jalan cerita dan kemampuan grafiknya.

Kini diketahui Aloy, watak utama HZD ingin menyelamatkan dunia dari dilanda musibah. Robot organik yang wujud selepas kehancuran tamadun manusia digunakan oleh antagonis untuk menakluk dunia. Kemampuan grafik menunjukkan peningkatan berbanding beberapa trailer sebelum ini. Animasi wajah kelihatan realistik dan ini mungkin sebab mengapa enjin grafik DECIMA yang digunakan HZD turut digunakan untuk Death Stranding. Sebelum ini kami kurang berminat dengan HZD tetapi trailer ini membuatkan kami ingin membelinya kelak. Anda pula bagaimana?






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2jG94MY

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.