Hi! Welcome Back and Stay Tune! Avast 2017 Hadir Dengan Sokongan Pengoptimasian Khusus Untuk Permainan Video - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Avast 2017 Hadir Dengan Sokongan Pengoptimasian Khusus Untuk Permainan Video

Avast merupakan nama yang tidak asing lagi dalam arena perisian sekuriti dan antivirus. Terkini, mereka telah mengumumkan Avast 2017 yang hadir dengan pelbagai kemaskini untuk mengatasi ancaman sekuriti dan juga ransomware.

Avast 2017 turut mengintegrasikan teknologi penganalisa daripada AVG dalam satu – menjadikan perisian sekuriti ini lebih baik berbanding sebelumnya.

Avast Game Mode

Melalui versi terbaru juga, ia menyertakan Avast Game Mode yang lebih dioptimasikan. kini, ia tidak lagi memaparkan sebarang notifikasi yang menganggu ketika anda sedang memainkan permainan. Malah, pelbagai kemaskini juga dihadkan apabila anda mengaktifkan Game Mode pada Avast 2017 – sekaligus memudahkan anda menikmati permainan tanpa sebarang gangguan lengah masa.

Sebanyak empat variasi kemaskini ditawarkan dibawah Avast 2017 ini, iaitu Avast Free Antivirus, Avast Pro Antivirus, Avast Internet Security dan juga Avast Premier. Bagi anda yang berminat, boleh menaik-taraf dan memuat-turun versi terkini perisian Avast untuk komputer anda – sekaligus melindunginya daripada pelbagai ancaman sekuriti.

Muat-Turun Avast






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2ll1yo5

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.