Hi! Welcome Back and Stay Tune! Instapaper Mengalami Masalah – Akses Ke Arkib Simpanan Adalah Terhad Sehingga Minggu Hadapan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Instapaper Mengalami Masalah – Akses Ke Arkib Simpanan Adalah Terhad Sehingga Minggu Hadapan

Instapaper merupakan salah satu perkhidmatan yang membolehkan anda menyimpan URL atau bahan bacaan untuk dirujuk dan dibaca pada kemudian hari. Ia sebelum ini telah diambil-alih oleh Pinterest, dan meneruskan operasi seperti biasa sehingga kini.

Instapaper

Walaubagaimanapun, baru-baru ini Instapaper mengalami masalah, dan tidak boleh diakses untuk sehari lebih – sekitar 31 jam. Kini, ia telah beroperasi seperti biasa, namun Instapaper mengatakan arkib yang ditawarkan untuk diakses adalah terhad sehingga 20 Disember 2016 yang lepas. Simpanan sebelum itu masih belum dipulihkan dan mungkin mengambil-masa sedikit lama.

Instapaper mengatakan tiada bahan yang hilang, dan semua data adalah selamat. Namun, Instapaper mengatakan proses pemulihan akan mengambil sedikit masa, dan ia dijangka akan pulih sepenuhnya menjelang hari Jumaat hadapan – 17 Februari 2017.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2l2jeao

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.