Hi! Welcome Back and Stay Tune! SEBAK. Inilah Perasaan Si Suami Yang Buat Pertama Kalinya Dapat Lihat Wajah Isteri Dan Anaknya !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

SEBAK. Inilah Perasaan Si Suami Yang Buat Pertama Kalinya Dapat Lihat Wajah Isteri Dan Anaknya !!!

SEBAK. Inilah Perasaan Si Suami Yang Buat Pertama Kalinya Dapat Lihat Wajah Isteri Dan Anaknya !!! | Gene yang menderita akibat kemerosotan keadaan matanya dan tidak pernah melihat isteri dan anak lelakinya dengan jelas. Namun keadaan berubah apabila cermin mata elektronik ini dicipta seiring dengan kemajuan teknologi semasa.

Gene merupakan pengidap penyakit Stargardt di mana penglihatannya semakin merosot dan perlahan-lahan hilang semenjak beliau remaja. Penyakit ini menyerang titik tengah penglihatan manusia dan menjadikannya kabur lantas gagal untuk melihat objek bertumpu seperti muka dan sebagainya.

Gene gemar memasak dan menghabiskan masa dengan isteri dan anak lelakinya yang baru berusia setahun namun dia tidak dapat melihat wajah mereka.

Isterinya, Joy yang kebetulan menyaksikan rancangan Rachel Ray di mana sedang menayangkan episod wanita penghidap penyakit Stargardt yang dapat melihat ahli keluarganya melalui bantuan cermin mata elektronik. Lantas Joy menulis surat meminta bantuan Rachel.

Rachel Ray kemudiannya bertindak membawa Gene dan Joy ke rancangannya supaya Gene dapat mencuba memakai cermin mata elektronik tersebut dan melihat ahli keluarganya.

“Saya sangat teruja. Saya kira, tiada kata-kata yang mampu saya gambarkan saat saya pertama kali melihat ahli keluarga saya dengan sempurna,” ujar Gene sejurus cermin mata tersebut dipakai.

Pakar daripada e-sight yang menghasilkan teknologi ini sendiri yang memakaikan Gene cermin mata tersebut dan orang yang pertama dilihat ialah isterinya.

Suasana menjadi sebak apabila isterinya menitiskan air mata selepas Gene berkata, “Cantiknya! Saya boleh nampak seluruh wajahnya dalam satu masa. Wah! Biasanya saya hanya nampak imej-imej yang pecah dan cuba meletakkan semua rincian wajahnya dan mengingatinya sehingga saya melihatnya lagi.”

Malah, Gene juga mampu melihat para penonton di studio. Ibu bapa Gene juga turut dipanggil naik ke pentas dan sangat gembira apabila anaknya melihat mereka.

e-sight telah menderma cermin mata yang berharga $15000 tersebut kepada Gene dan ahli keluarganya. Saksikan episod yang meruntun hati tersebut di bawah.

P.S. 1 – Awek Cun Mesej Minta Nak Pinjam Duit Di FB. Apa Yang Lelaki Ini Balas…. Memang TERKEDU Dan WIN !!!
P.S. 2 – Picit Jerawat Keluar Benda Putih. Korang Tahu Apa Benda Tu? Mesti Korang Takkan Picit Dah !!!
P.S. 3 – PERINGATAN Untuk Ibu Bapa. Bouncer, Rocker Dan Car Seat Boleh MEMBUNUH Si Penggunanya Tanpa Sedar !!!
P.S. 4 – Terlihat Seorang Pakcik Bersama Seorang Budak Hanya Menjamah Nasi Putih Kosong. Apa Yang Wanita Ini Lakukan Buat Pakcik Itu MENANGIS !!!
P.S. 5 – Pelajar Bukan Orang Gaji Minta Padamkan Papan Hitam !!!

The post SEBAK. Inilah Perasaan Si Suami Yang Buat Pertama Kalinya Dapat Lihat Wajah Isteri Dan Anaknya !!! appeared first on SEMASA VIRAL.



from SEMASA VIRAL http://ift.tt/2kfrtMl


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.