Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki Ini Mengadu Sakit Mulut Berhari². Semasa Jumpa Doktor Apa Yang Keluar Dari Mulutnya MENGGELIKAN !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki Ini Mengadu Sakit Mulut Berhari². Semasa Jumpa Doktor Apa Yang Keluar Dari Mulutnya MENGGELIKAN !!!

Lelaki Ini Mengadu Sakit Mulut Berhari². Semasa Jumpa Doktor Apa Yang Keluar Dari Mulutnya MENGGELIKAN !!! | Sakit gigi ke sakit mulut ke memang sangat tak selesa. Brandon Douglas sakit mulut berhari-hari tanpa mengetahui apa punca yang menyebabkan mulutnya sakit. Ketika dia sedang mengunyah makanan dia terasa ada sesuatu yang agak keras keluar daripada mulutnya. Sangat menggelikan!

Dia memeriksa dan merakamnnya. Apa yang keluar memang batu yang tertanam dalam kalenjar air liurnya atau lebih dikenali sebagai salivary gland stone.

Salivary gland stone adalah salur air liur batu yang terbentuk di dalam kalenjar air liur kita. Ia boleh menyekat pengaliran air liur ke dalam mulut.

P.S. 1 – Awek Cun Mesej Minta Nak Pinjam Duit Di FB. Apa Yang Lelaki Ini Balas…. Memang TERKEDU Dan WIN !!!
P.S. 2 – Picit Jerawat Keluar Benda Putih. Korang Tahu Apa Benda Tu? Mesti Korang Takkan Picit Dah !!!
P.S. 3 – PERINGATAN Untuk Ibu Bapa. Bouncer, Rocker Dan Car Seat Boleh MEMBUNUH Si Penggunanya Tanpa Sedar !!!
P.S. 4 – Terlihat Seorang Pakcik Bersama Seorang Budak Hanya Menjamah Nasi Putih Kosong. Apa Yang Wanita Ini Lakukan Buat Pakcik Itu MENANGIS !!!
P.S. 5 – Pelajar Bukan Orang Gaji Minta Padamkan Papan Hitam !!!

The post Lelaki Ini Mengadu Sakit Mulut Berhari². Semasa Jumpa Doktor Apa Yang Keluar Dari Mulutnya MENGGELIKAN !!! appeared first on SEMASA VIRAL.



from SEMASA VIRAL http://ift.tt/2kvUpk1


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.