Hi! Welcome Back and Stay Tune! Permainan Lumba Kereta, DiRT Rally Akan Ke Linux Pada Bulan Mac Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Permainan Lumba Kereta, DiRT Rally Akan Ke Linux Pada Bulan Mac Ini

Perkembangan sistem operasi Linux turut membuatkan lebih ramai pengeluar mula menawarkan permainan video untuk platform berkenaan, terutamanya melalui Steam untuk Linux. Kini, pihak Feral Interactive mengumumkan permainan popular, DiRT Rally akan hadir ke Linux tidak lama lagi.

Permainan ini menawarkan lumba kereta dalam litar, dan menawarkan pengalaman permainan yang sangat baik dan seumpama realistik. Permainan ini sedia ditawarkan untuk PC, selain PlayStation 4 dan juga Xbox One. Melalui laman khusus, Feral Interactive mengatakan DiRT Rally akan ditawarkan untuk pengguna Linux bermula 2 Mac kelak.

Jadi, sekiranya anda menggunakan sistem operasi Linux, dan meminati permainan berbentuk lumba kereta, mungkin boleh tandakan kalendar anda dan mencubanya kelak.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2knufka

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.