Hi! Welcome Back and Stay Tune! PlayStation 4 Edisi UNCHARTED Adventure Pack Dijual Di Malaysia Bermula Minggu Hadapan – RM1419 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

PlayStation 4 Edisi UNCHARTED Adventure Pack Dijual Di Malaysia Bermula Minggu Hadapan – RM1419

Siri permainan video Uncharted merupakan salah satu tajuk eksklusif Sony PlayStation yang sangat digemari ramai kerana ia padat dengan aksi-aksi yang mendebarkan, dan juga jalan cerita serta watak-watak yang sangat menarik.

Uncharted Adventure Pack

Hari ini, pihak Sony telah pun mengumumkan konsol PlayStation 4 edisi terhad yang dinamakan PlayStation 4 UNCHARTED Adventure Pack. Melaluinya, konsol edisi UNCHARTED Adventure Pack ini mengandungi sebuah Sony PlayStation 4 Slim 500GB, dan juga dua cakera Blu-Ray UNCHARTED 4: A Thief’s End dan UNCHARTED: The Nathan Drake Collection yang mengandungi permainan video UNCHARTED 1 sehingga 3 yang telah di-remaster.

Selain dari itu, PlayStation 4 edisi UNCHARTED Adventure Pack ini juga hadir bersama baucar keahlian PSN Plus selama tiga bulan, serta baucar servis lanjutan untuk konsol tersebut selama setahun.

Konsol Sony PlayStation 4 edisi UNCHARTED Adventure Pack ini akan mula dijual pada 7 Februari 2016 di Malaysia dengan harga RM1,419.

Jika anda masih belum mempunyai sebuah konsol PlayStation 4 sendiri, ini adalah titik permulaan yang sangat baik untuk memulakan perjalanan anda sebagai seorang console gamer.





Sumber : Siakapkeli

P/S Kami muatkan beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Jangan lupa untuk Like & Share! 😍 💕


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.