Hi! Welcome Back and Stay Tune! Adam Tidak Sabar Peraga Tunggangan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Adam Tidak Sabar Peraga Tunggangan

sukhairi@bh.com.my 

PELUMBA Drive M7 SIC Racing Team, Adam Norrodin. – Foto Nazran Jamel

KUALA LUMPUR: Cuaca mungkin jadi penghalang, namun penunggang Moto3 negara, Adam Norrodin tidak sabar beraksi di pusingan pembuka tirai Kejuaraan Motosikal Dunia (MotoGP) Grand Prix Qatar, bermula Jumaat ini.

Seperti sesi tiga hari ujian rasmi di Litar Antarabangsa Losail minggu lalu, cuaca minggu ini dijangka sama – hujan lebat dan mendung di hujung minggu. 

Bagaimanapun, Adam yang memasuki musim penuh keduanya tahun ini berpuas hati dengan jenteranya selepas mengambil kira usaha yang dilakukan ketika ujian pra musim. 

“Kami melakukan banyak tugasan ketika pra musim dan hasilnya positif,” kata Adam.

“Ujian di Qatar baru-baru ini agak sukar kerana cuaca tetapi semua pelumba menempuhnya. Dijangka cuaca sama pada minggu ini, jadi kita lihat apa yang akan berlaku.

“Kami menemui pelarasan yang baik dan saya gembira dengan jentera. Saya menggemari Litar Losail dan saya dapat rasakan keyakinan diri semakin meningkat berbanding tahun lalu.  

“Saya mempunyai sasaran peribadi untuk perlumbaan pertama musim ini tetapi saya tidak mahu mendedahkannya terlebih dulu. Sudah tentu saya akan berikan segala-galanya dan saya tidak sabar untuk beraksi.”

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2msq370

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

r>r>

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.