Hi! Welcome Back and Stay Tune! UMW Toyota Sasar Jualan 70,000 Unit Untuk Tahun 2017 – Empat Model Toyota Baharu, Lexus LC Akan Dilancar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

UMW Toyota Sasar Jualan 70,000 Unit Untuk Tahun 2017 – Empat Model Toyota Baharu, Lexus LC Akan Dilancar

Dalam satu majlis bersama media petang ini, UMW Toyota Motor mengumumkan meletakkan sasaran jualan sebanyak 70,000 unit kenderaan untuk tahun 2017. Jumlah ini adalah melibatkan dua jenamanya iaitu Toyota dan Lexus.

Bagi mencapai jumlah itu, UMW Toyota akan melancarkan empat model baru dan berdasarkan gambar bayang yang dipaparkan dalam tayangan, salah satunya boleh dijangka sebagai Vios facelift selebihnya kemungkinan adalah varian baru bagi Fortuner, Hilux dan Innova.

Model paling terbaru yang dilancarkan oleh UMW Toyota adalah Innova, di mana majlis pelancarannya berlaku pada bulan Disember tahun lalu. Sementara dalam tahun 2017 pula, syarikat itu ada memperkenalkan Toyota Hilux 2.4G AT Edisi Terhad, Hilux 2.4G Limited Edition dan Toyota Hilux 2.4G STD.

Bagi jenama Lexus pula, selain model IS facelift, NX200t Edisi Istimewa dan NX200t Black Edition yang diperkenalkan pada awal tahun ini, UMW Toyota juga memberitahu bahawa satu lagi model istimewa akan tiba di Malaysia tahun ini iaitu LC 500.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mUdkpL

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

r>r>

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.