Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gaji Suami Ngam-Ngam,Isteri Jual Apam - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gaji Suami Ngam-Ngam,Isteri Jual Apam

Gaji Suami Ngam-Ngam,Isteri Jual Apam|Zety 34 terpaksa menjadi tahanan di balai polis kerana tertangkap khalwat dengan seorang lelaki yang bukan muhrimnya disini baru baru ini.

Tidak hanya bekerja sebagai wanita penghibur Zaty juga menjual perlbagai obat kuat baik luar mahuhupun dalam negara untuk setiap pelanggannya.
Keterangan yang di ungkap oleh Zety ia terjerumus kelembah hitam atas desakan  ekonomi yang semakin meningkat,ditambah pula suaminya hanya bekerja sebagai buruh kilang dengan gaji yang mustahil untuk memenuhi kebutuhan mereka sehari hari dengan 5 anak.

“Saya berasal dari keluarga yang kurang mampu dan tidak memiliki pelajaran,pada awalnya saya kurang senang dengan pekerjaan ini,tapi selepas melihat hasil yang saya dapat tiap malam dosa dan maruah saya ketepikan.yang penting anak-anak saya tidak kelaparan.kata zety
Bagaimanapun menurut zety ia telah melakukan kerja ini selama 8 bulan tanpa sepengetahuan keluarga dan suami.

Pertama kali ia melakukan kerja ini ketika suaminya jatuh sakit dan dirawat di hospital,ketika itu seorang rakan yang dia kenali menawarkan kerja tersebut melayani seorang pelanggan dari luar negara.

Melihat hasil yang ia dapati,zety nekat bekerja tetap sebagai seorang wanita penghibur hinggalah malam kelmarin beliau ditahan oleh anggota Jais yang membuat serbuan disalah satu hotel di ibu kota atas aduan pihak individu.

 

The post Gaji Suami Ngam-Ngam,Isteri Jual Apam appeared first on Eberita.org.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2py1Adu

✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.