Hi! Welcome Back and Stay Tune! Norman Hakim berat hati lepaskan anak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Norman Hakim berat hati lepaskan anak

loading…
loading…
Norman Hakim berat hati lepaskan anak

Norman Hakim dan anak sulungnya, Danish Hakim.

KUALA LUMPUR 13 Mac – Aktor Norman Hakim menerusi laman Instagram miliknya @normanhakim_786 berkongsi perasaan apabila mendapat perkhabaran bahawa anak sulungnya, Danish Hakim mendapat peluang menyambung pengajian di Turki.



Berdasarkan status bergambar yang dimuat naik, Norman menyertakan sekeping foto dengan anaknya itu serta kapsyen luahan hati yang dibelenggu pelbagai rasa apabila mendapat tahu Danish ditawarkan menghabiskan kelas hafazan untuk tujuh juzuk.
“Perasaan saya bercampur-baur sebenarnya. Syukur, gembira, sedih dan hiba semua cukup. Ini adalah anak pertama saya, darah daging saya, merangkap kawan baik dunia akhirat.


“Saya ada tanya Danish suka atau tidak apabila dipilih? Dia menjawab bahawa itulah doanya siang malam untuk menyambung pengajian di sana,” ujar Norman.
Tambah Norman, bukannya dia tidak pernah berpisah dengan anak hasil perkongsian hidup dengan Abby Abadi itu kerana perasaan yang sama pernah menyelubunginya ketika menghantar Danish masuk ke asrama.
“Cuma sekarang ini dia nak pergi jauh, di perantauan orang pula itu. Jadi saya cuba cari kekuatan dengan izin-Nya,” beritahu Norman.
Pelakon siri Dia Bidadariku itu berharap, jika ada kenalan yang punyai pengalaman serupa boleh berkongsi memberikan motivasi kepadanya



Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!

The post Norman Hakim berat hati lepaskan anak appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oeKbWl

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.