Hi! Welcome Back and Stay Tune! “LGBT ? Memang dari kecil saya berpenampilan macam lelaki” – Delladellon - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“LGBT ? Memang dari kecil saya berpenampilan macam lelaki” – Delladellon

Menerusi laporan mStar online, penyanyi baharu, Delladellon menjelaskan dia hanya menjadi diri sendiri dan mengakui sudah berpenampilan seperti lelaki sejak dari kecil lagi.

“Inilah diri saya yang sebenarnya. Sebab saya memang dari kecil lagi berpenampilan seperti lelaki macam ni,” jelasnya mengenai imej dan penampilannya yang mencetuskan isu hangat, baru-baru ini.

Penyanyi berusia 26 tahun ini mula menjadi bualan ramai sejak tampil menerusi lagu berjudul Persia.

 

Muzik video single tersebut yang dimuat naik di laman YouTube mendapat pelbagai reaksi dan komen netizen sekaligus mencetuskan kontroversi ekoran sesetengah pihak mendakwa konsep muzik video terbabit menyelitkan unsur LGBT.

“Jalan cerita muzik video itu bukan saya yang buat, tetapi pengurus saya yang uruskan semuanya.

“Saya memang perempuan. Kalau yang laga-laga pipi dalam muzik video saya tu, tak ada apa pun sebab dia perempuan dan saya perempuan. Sebab itu lah adanya babak macam tu,” katanya.

 

 

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pciQbK

✍ Sumber Pautan : ☕ MyNewsViral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.