Hi! Welcome Back and Stay Tune! Rossa Pakai Busana Seberat 15kg - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Rossa Pakai Busana Seberat 15kg

Diva tersohor Indonesia, Rossa dilaporkan bakal mengadakan konsert “The Journey of 21 Dazzling Years” pada 13 April (hari ini) di Jakarta.

Apa yang menarik, penyanyi yang juga tidak asing namanya di Malaysia ini memberitahu beliau bakal mengenakan busana seberat 15kg dalam salah satu persembahannya.

“Nanti ada baju yang beratnya 15 kilogram,” ujar Rossa seperti yang dilaporkan WowKeren.com.

Meskipun mengakaui tidak biasa mengenakan busana yang berat namun penyanyi berusia 38 tahun ini teruja untuk mengayakan kostum istimewanya itu kepada penonton.

Selain berat, kostum yang nanti akan dikenakan Rossa memang direka khas yang mana menggambarkan identiti dirinya dalam kostum tersebut.

“Ada bunga dari kristal yang melambangkan diri saya,” tambah pelantun lagu Ayat-Ayat Cinta ini.

The post Rossa Pakai Busana Seberat 15kg appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pd7J2e

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.