Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Video) "Tak Sengaja Terakam Kain Putih Kat Belakang" - Wanita Kongsi Detik Seram Ketika Bergurau Dengan Rakan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Video) "Tak Sengaja Terakam Kain Putih Kat Belakang" - Wanita Kongsi Detik Seram Ketika Bergurau Dengan Rakan


Seorang pengguna Facebook Shakyra ARabian berkongsi detik seram apabila dia secara tidak sengaja merakam satu objek putih ketika sedang menaiki kereta bersama rakan-rakannya.

Menurut Shakyra, pada awalnya dia cuma bergurau menakut-nakutkan rakannya di kawasan tempat duduk belakang sehingga rakannya itu melompat kehadapan.

Namun, ketika merakam kejadian mencuit hati itu, dia terakam satu objek berkain putih dibahagian tempat duduk belakang.

"Kejadian sebentar tadi, dimana saya telah bergurau dengan rakan saya dengan menakut-nakutkan mereka dan dengan tidak sengaja terakam kain putih di seat belakang, dimana kami langsung tidak bawa kain putih apapun masuk dalam kereta. Sumpah takut giler ya ampun akibat mengenakan orang last2 real.


Di bahagian komen, Shakyra berkata di dalam kereta tersebut hanya mereka bertiga sahaja dan menegaskan mereka tidak membawa sebarang kain putih masuk ke dalam kereta.

"Yup wey, aq n kwn aq xd bwk kain putih ape pun msuk kreta." tulis Shakyra.

Selain itu Shakyra turut berkata kain putih berkenaan sudah tidak kelihatan selepas video terbabit dirakam.

Posting dari Shakyra itu telah dikongsi lebih 6676 kali.

Sumber: Siakapkeli


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2r5V6HW

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.