Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki Cedera Di Kemaluan Selepas Cuba Puaskan Nafsunya Dengan Tiram - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki Cedera Di Kemaluan Selepas Cuba Puaskan Nafsunya Dengan Tiram



SINGAPURA- Seorang lelaki berusia 26 tahun cedera di bahagian kemaluan selepas dia dilaporkan cuba melakukan hubungan seks dengan tiram yang dibelinya dari pasar makanan laut. 

Lapor Telegraph Sun, lelaki itu terdetik untuk berbuat demikian selepas melihat gambar tiram yang kelihatan seperti alat kemaluan wanita. 

Lelaki itu yang kini masih menerima rawatan di hospital berkata kepada media yang dia berharap agar ceritanya itu dapat memberi amaran kepada golongan lelaki agar tidak cuba mengadakan hubungan sek dengan tiram atau mana-mana jenis hidupan laut. 

"Ini semua beraku kerana saya terbaca sebuah cerita beberapa minggu yang lalu mengenai seorang wanita yang kemaluannya disepit oleh ketam," jelasnya. 

Seorang ahli biologi marin yang mengulas kisah itu mengatakan bahawa tiram merupakan komponen utama dalam diet khas tiram, yang juga menjelaskan ia merupakan kes tersilap identiti yang membawa kepada kecederaan pada kemaluan wanita berkenaan. 

Walaupun malu, mangsa mengaku bahawa gambar tiram dalam cerita itu telah membangkitkan nafsu seksnya. 

"Maksud saya, ia nampak jauh lebih menarik dari kemaluan wanita yang sebenar, yang pernah saya lihat sebelum ini. 

"Saya tahu perbuatan itu salah, tetapi satu hari selepas habis bekerja ketika saya berjalan pulang ke rumah, saya berhenti di pasar untuk membeli satu tiram dan meminta penjualnya memberikan tiram yang bersaiz besar. 

"Pada mulanya penjual itu keliru kerana saya hanya mahu membeli satu tiram sahaja, tetapi saya jelaskan yang saya hanya perlukan satu sahaja," katanya. 

Selepas berjaya membeli satu tiram, lelaki berkenaan segera pulang ke rumah dan meletakkan tiram itu di bawah suhu bilik kerana ia kelihatan masih segar.

Sementara menunggu, dia menyapu 'minyak pelincir' pada alat kemaluannya dan memasang lagu kegemaran bagi meningkatkan moodnya.

"Tiram yang saya beli itu nampak sangat menggoda. Bila ia dah mencapai suhu yang bersesuaian, saya terus letak di kemaluan dan mula melakukannya," katanya. 

Lelaki itu berkata, pada awalnya segalanya berjalan dengan baik. 

"Tiram yang saya beli itu agak besar, jadi saya dapat 'menembusi' dengan sangat dalam," katanya. 

Namun tragedi mula berlaku apabila lelaki itu terlalu teruja dan menekan tiram itu terlalu kuat. 

"Saya hilang kawalan. Saya sepatutnya lebih berhati-hati kerana cengkerangnya agak tajam," katanya. 

Akibatnya, mangsa terhiris bahagian bawah zakarnya dan darah mula keluar dengan begitu banyak sekali. Mangsa yang panik, menjerit kesakitan dan ketakutan sebelum pengsan. 

Mangsa hanya tersedar selepas selamat menjalani pembedahan. 

Difahamkan jeritan mangsa itu telah mengejutkan jirannya yang kemudian pergi mendapatkannya kerana menyangka mangsa telah diserang penjenayah. 

"Kami terdengar suaranya menangis dan terus memecahkan pintu rumah dia. Bila masuk ke dalam, kami nampak darah di merata-rata dan bimbang jika ada penjenayah yang telah menikamnya. Tetapi bila nampak seketul tiram dan alat pelincir seks, barulah kami tahu apa sebenarnya yang sudah berlaku. 

Mangsa menerima 67 jahitan pada luka di kemaluannya. Mangsa berharap, kisahnya itu dapat dijadikan sebagai pengajaran buat orang ramai. 

"Walaupun cedera, saya tidak menafikan saya rasa nikmatnya tetapi tidak berbaloi untuk membahayakan diri. 

"Kalau saya bijak sikit, mungkin saya akan keluarkan isi tiram dari cengkerangnya terlebih dahulu," katanya.

Sumber: The Reporter


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rJTb7D

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.