Hi! Welcome Back and Stay Tune! Maut dirempuh pacuan empat roda bernombor pendaftaran Brunei ketika berniaga kuih raya di depan rumah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Maut dirempuh pacuan empat roda bernombor pendaftaran Brunei ketika berniaga kuih raya di depan rumah

WANITA maut selepas dirempuh pacuan empat roda ketika menjual kuih dan biskut raya di depan rumahnya di Kampung Gumaya, Jalan Pandaruan, Limbang, petang tadi.

Maut dirempuh pacuan empat roda bernombor pendaftaran Brunei ketika berniaga kuih raya di depan rumah

Maut dirempuh pacuan empat roda bernombor pendaftaran Brunei ketika berniaga kuih raya di depan rumah

Kemalangan kira-kira jam 5 petang itu menyebabkan Tampai Molok, 50-an, disahkan maut di lokasi kejadian akibat parah di kepala dan badan.

Jurucakap Bomba dan Penyelamat Sarawak berkata, adik mangsa, Suma Molok, 48, mengalami kecederaan patah pinggang dan paha.

Menurutnya, kejadian berlaku apabila sebuah pacuan empat roda Toyota Fortuner yang menggunakan nombor pendaftaran Brunei hilang kawalan sebelum merempuh gerai mangsa.

 

“Rempuhan kuat menyebabkan gerai menjual kuih dan biskut raya oleh adik beradik itu roboh dan menyebakan mangsa tidak sempat menyelamatkan diri.

“Pasukan bomba menerima maklumat mengenai kejadian jam 5.13 petang sebelum sepasukan pegawai dan anggota dikejarkan ke lokasi,” katanya.

Beliau berkata, pasukan perubatan Hospital Limbang yang dipanggil ke lokasi mengesahkan mangsa maut manakala seorang lagi mangsa yang cedera dikejarkan ke hospital untuk rawatan kecemasan.

Katanya, mayat diserahkan kepada polis untuk di hantar ke hospital bagi bedah siasat.

Sumber: Metro



Sumber Maut dirempuh pacuan empat roda bernombor pendaftaran Brunei ketika berniaga kuih raya di depan rumah

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rMtpmD

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.