Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pelukan ASMARA Orang Lain. Apa Yg Isteri Lakukan Kepada Suami Buat Ramai TERPANA !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pelukan ASMARA Orang Lain. Apa Yg Isteri Lakukan Kepada Suami Buat Ramai TERPANA !!!

Loading...

Saya bercinta dgn suami dah masuk 7 tahun.. kami baru melangsungkan perkahwinan 2 bln.. baru2 ni saya kena operate sbb menganfung luar rahim rezeki saya bunting pelamin tp xkesampaian.. skrg saya dlm pantang xberbaby dah 2minggu.. suami saya duduk kuantan, saya duduk kL..

Gambar Hiasan

Lepas kawin saya nak sangat ikut suami.. tp dia beriya2 xnak saya pergi tempat dia mahupn sekadar jalan2.. hari jumaat pagi suami dtg mengejut ke kL.. dia col saya time saya dekat opis meminta saya pulang.. saya bekerja d sektor swasta n suami pulak polis d kuantan.

Sabtu pagi saya bermimpi suami curang n kantoi dlm telefon.. sabtu petang saya trgerak hati untuk memeriksa telefon suami yg selama ni saya xpernah sentuh.. saya geledah gallery memang xjumpa apa2.. tapi malangnya saya terjumpa bukti gambar suami bersma permpuan lain dlm keadaan yg mengaibkan d dalam file manager d bhagian whatsapp sent..

Allahu.. Hancur hati saya.. nak kira saya ni xlawa, terlalu ramai lelaki nak kn saya.. tp d sebab kan cinta n setia saya tetap xlayan lelaki lain.. perempuan yg bersama suami tu xla lawa sngt.. tp saya xtau kenapa suami bole berasmara dengan dia (suami sndri dah mengaku). saya dah beritahu mak mertua saya hal ni.. sememangnya saya bertuah krn mak mertua berpihak kpd saya..

Saya bukan nak membuka aib suami.. tetapi saya buntu n stress.. saya minta cerai.. tapi suami xnak d sebabkan takut malu kerana kami baru ja berkahwin 2bln.. inai d jari pn masih terang… alasan lain kerana terlalu sayangkan saya.. tapi kenapa kesetiaan d abaikan?

Yang pedihnya, perempuan tu menggunakan selimut kesayangan saya utk menutupi tubuhnya tanpa pakaiannya.. tolongla.. saya tawar hati dengan suami.. saya benci dia.. saya jijik bila dia peluk n merayu jangan tinggalkn dia.. saya betul2 xbole lupakan perempuan tu..

Allahu.. jahitan d perut xtanggal lagi.. nyilu dalaman pn masih sakit terasa.. hati pulak pilu d hancurkan suami sendri.. patut la sikapnya dingin.. Banyak kali saya ckp, kalau xbole teruskan perkawinan sebelum ni, jangan teruskan.. tngok skrg nii.. sudah jatuh, d timpa tangga pulak..

Jahatnya suamiku.. sampainya hati nya.. knp isteri daging yg halal utk d kasihi d perlaku sedingin begini sedangkan daging haram d manja2..

*lelaki ni memang tak cukup satu, kalau dia kuat iman , ingat allah selalu . dia mesti fikir hati seorang isteri tu dulu .

Sumber : Kaki Share

Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sObcTR

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.