Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sudah temui si dia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sudah temui si dia

Pernah berdepan situasi cinta dipermainkan serta ada yang mahu mengambil kesempatan membuatkan aktres jelita, Fathia Latiff, 29, sangat berhati-hati apabila menyentuh soal lelaki dan jodoh.

Walaupun sekarang Fathia atau Nur Fathia Abdul Latiff sudah bertemu dengan lelaki yang mencintainya sepenuh hati, pelakon yang pernah bercinta dengan Aiman Hakim Ridza, tidak mahu meletak harapan tinggi.

Ditemui pada sesi fotografi khas baru-baru ini, Fathia mengakui dia kini rapat dengan seseorang tetapi untuk menyatakan lelaki itu adalah jejaka yang berjaya mememangi hatinya kini, dia enggan mengulas lanjut.

Katanya, sebelum ini dia pukul canang apabila bercinta tetapi lepas bertahun-tahun, akhirnya tiada apa.

“Saya sakit kerana kecewa. Mujur Allah Maha Pengasih dan Maha Penyayang. Dia ada untuk saya dan bantu saya pulih.

Dapatkan akhbar Metro Ahad untuk berita selanjutnya.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sOCaeq

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.