Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bayar RM400 Lelaki Terima Potongan Rambut Stail Mangkuk - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bayar RM400 Lelaki Terima Potongan Rambut Stail Mangkuk

rambut.jpg

Rambut itu ibarat mahkota bagi setiap orang tidak kira bagi lelaki mahupun wanita. Pasti sedikit sebanyak kita mahu menjaga penampilan kita walaupun ia mungkin agak mahal tetapi jika ia berbaloi apa salahnya kan?

Namun ada juga servis yang mahal namun hasilnya tidak berbaloi dengan harga yang dikenakan. Bagi kes ini, bukan sahaja pelanggan itu dapat potongan buruk ala mangkuk, malah dia dikenakan caj harga yang sememangnya tidak masuk akal.

Menurut Syibli, dia telah memasuki sebuah salon di Singapura pada 30 Jun dengan harapan tempat itu dapat memberi stail baru pada rambutnya.

Melihat servis yang ditawarkan, dia terus memilih salah satu pakej yang disediakan iaitu pakej potong rambut + rebond + cuci.

Namun, sebelum pendandan rambut tersebut mula memotong, Syibli sudah memesan bahawa dia inginkan potongan rambut jenis slope tinggi di bahagian belakang kepala.

01.jpg

Apabila pendandan rambut itu telah selesai memotong dan menunjukkan hasilnya, Syibli terus terperanjat melihat stail rambutnya yang baru seakan-akan bentuk mangkuk.

Dia terus menyuarakan pendapatnya pada pendandan rambut tersebut dan memberitahu bukan stail itu yang dimahukan. Namun, pekerja itu tidak mempedulikan komennya malah turut senyum sahaja walaupun rambut pelanggannya kelihatan seperti mangkuk.

02.jpg

Sudahlah buruk, harga yang dikenakan pula membuatkan hatinya bertambah sakit. Salon tersebut telah mengenakan caj sebanyak $118 (RM367) bagi stail rambut sebegitu!

Oleh kerana tidak puas hati, dia telah menceritakan kisah sedihnya di media sosial dan bertanya pendapat orang ramai akan stail rambut barunya itu. Ramai netizen menyokong Syibli dan menghentam salon tersebut kerana memberi servis yang teruk pada pelanggannya.

03.jpg

Kisahnya terus menjadi tular di media sosial sehingga pihak salon tersebut memberi respon terhadap isu itu. Mereka terus menghubungi Syibli dan menawarkan servis potong rambut secara PERCUMA!

Syibli membuat keputusan untuk memberi mereka peluang kedua dan melawati salon tersebut minggu lepas pada 1 Julai. Mereka telah membetulkan semula stail rambutnya menjadi lebih kemas dan menghilangkan bentuk mangkuk itu.

04.jpg

Nasib baik dia offer untuk betulkan balik, kalau tak tak ntah apalah lelaki tu nak buat.

Sumber: sehinggit



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2u6tSlU

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.