Hi! Welcome Back and Stay Tune! BUDAK 13 TAHUN DIPENJARA 20 TAHUN, BUNUH LELAKI YANG CUBA MEROGOL IBUNYA. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

BUDAK 13 TAHUN DIPENJARA 20 TAHUN, BUNUH LELAKI YANG CUBA MEROGOL IBUNYA.

Budak 13 Tahun Dipenjara 20 Tahun, Bunuh Lelaki Yang Cuba Merogol Ibunya.

Mexico – Seorang budak berusia 13 tahun didapati bersalah kerana membunuh dan dijatuhkan hukuman penjara 20 tahun atas kesalahannya itu.

Mengikut daripada sumber, ketika kejadian perompak yang di bunuh tersebut telah memecah masuk ke rumah budak berusia 13 tahun tersebut yang ketika itu hanya dia serta ibunya berada di rumah.

Perompak tersebut telah memukul ibu kepada budak tersebut dengan teruk serta cuba merogol ibunya, budak tersebut yang mendengar ibunya yang menangis kerana kesakitan serta menjerit meminta tolong cuba untuk membantu ibunya itu.

Oleh kerana tidak tahan mendengar ibunya merintih meminta pertolongan akhirnya budak tersebut telah mengambil senjata kepunyaan ayahnya serta melepaskan beberapa das tembakan ke arah perompak tersebut yang menyebabkannya terbunuh di tempat kejadian.

Namun begitu, berita mengenai budak tersebut yang telah menembak mati orang yang tidak dikenali tersebut mendapat perhatian daripada seluruh dunia kerana budak tersebut telah dijatuhkan hukuman penjara 20 tahun.
Ianya sesuatu yang amat menyedihkan kerana budak tersebut telah dianggap bertindak secara keterlaluan serta kes tersebut dibicarakan seperti kes orang dewasa menyebabkan dia dihukum penjara 20 tahun kerana tiada sebarang bukti yang membuktikan dia tidak bersalah.

 

Sumber : Wartawan Jalanan



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2u0z9dL

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.