Facebook says it’s removing accidental clicks from its ad network
Advertisers on Facebook’s Audience Network will no longer have to worry that they’re paying for users who accidentally clicked on their ads. I’m betting we’ve all had moments where we were scrolling or swiping or clicking through a website/mobile app and we ended up clicking on an ad without really meaning to. (Those moments probably outnumber the times I’ve… Read More
✍ Sumber Pautan : ☕ Social – TechCrunch
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2fqpU1s
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
✍ Sumber Pautan : ☕ Social – TechCrunch
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2fqpU1s
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
Post a Comment