Hi! Welcome Back and Stay Tune! Akibat Berang Dengan Bebelan Isteri, Suami Bertindak Menyepak Muka Isteri Sehingga Patah Dua Batang Gigi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Akibat Berang Dengan Bebelan Isteri, Suami Bertindak Menyepak Muka Isteri Sehingga Patah Dua Batang Gigi


Wanita adalah segalanya bagi seorang lelaki dan kecantikan serta kelembutannya berjaya memikat hati lelaki agar terus disayangi dan dicintai sehingga ke akhirnya. Namun, bagaimana pula sekiranya seorang lelaki itu berdepan dengan seorang wanita yang sering membebel tidak mengira masa?

Inilah yang berlaku kepada seorang lelaki ini apabila dia dikatakan tidak lagi mampu menahan sabar selepas isterinya membebel tidak mengira waktu yang menyebabkan dia terpaksa bertindak di luar jangkaan dengan menyepak muka isterinya sehingga gigi isterinya patah sebanyak dua batang.

Dalam kejadian yang berlaku pada 29 Ogos lalu di Jawa Timur itu, wanita yang dikenali sebagai Nem dikatakan sedang menanti kepulangan suaminya tercinta ke rumah mereka. Suami Nem dikatakan keluar rumah pada jam 9 malam dan akhirnya pulang selepas jam 2 pagi.


Sewaktu suaminya itu sampai di rumah, Nem dikatakan terus bertanyakan berbagai soalan seperti mengapa dia terlewat pulang ke rumah sehingga jam 2 pagi malah berbagai soalan yang diajukan Nem sehingga tercetusnya perang mulut diantara mereka.

Si isteri turut mengungkit mengapa suaminya langsung tidak membalas pesanan SMS yang dihantarnya. Dek kerana tidak dapat menahan bebelan si isteri malah lemas dengan berbagai soalan, lelaki terbabit bertindak memukul isterinya sehingga terjatuh sebelum dikatakan menyepak muka isterinya yang menyebabkan terkena mulut wanita itu.


Tendangan kuat si suami itu telah menyebabkan dua batang gigi depan milik wanita itu didapati patah dan dia menanggung kesakitan yang amat sangat di atas perbuatan suaminya itu yang tidak bertanggungjawab.

Walau bagaimanapun, suspek dikatakan akhirnya ditahan pihak polis selepas insiden itu turut mendapat perhatian jiran-jirannya yang bertindak melaporkan perkara itu kepada pihak polis selepas mendapati mereka bergaduh.

Suspek juga turut memaklumkan kepada pihak polis ketika disoal siasat, dia berkata dia mengaku bahawa dia tidak lagi dapat mengawal perasaannya yang marah terhadap isterinya selepas bebelan isterinya itu selain isterinya dikatakan hanya mementingkan telefon bimbit sahaja.


Tetapi, jawapan diberikan Nem, isterinya itu agak berbeza. Menurut Nem, dia menjadi marah apabila suaminya pulang lewat ke rumah tetapi dia yang dimarahi semula. Dia juga berkata, dia hanya menggunakan telefon untuk melayari YouTube dan Facebook sahaja dan tidak langsung mempunyai niat lain, katanya.

Nem juga mengatakan bahawa dia telah pun meminta maaf terhadap suaminya dan turut menyatakan bahawa mungkin dia belum boleh menjadi isteri yang baik, jelasnya dalam nada yang begitu sedih.

Sehingga kini, suspek telah direman oleh pihak polis Ponogoro Jawa Timur bagi menjalankan siasatan lanjut tentang kejadian berkenaan. - www.koleksiviral.com


Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2eVRdR8

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.