Hi! Welcome Back and Stay Tune! Isy...isy..isy....merapu ker buang tabiat? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Isy...isy..isy....merapu ker buang tabiat?

Sunday, 10 September 2017
CEHHH....TAK BERGANTUNG KERUSI KONON!!!
Benarkah Pas tidak bergantung kepada jumlah kerusi?

Apakah hanya parti lain selain Pas saja yang mementingkan kerus?

Jika tidak ada kerusi, bagaimanakah Pas mahu meneruskan perjuangannya dengan lebih berkesan?

Kalau benar tidak mengutamakan kerusi, sediakan Pas tidak bertanding apa-apa kerusi dalam pilihanraya akan datang dan menumpukan sepenuh tenaga ceramah dan kempennya untuk membantu calon-calon UMNO dan BN saja?
Tetapi, ini apa?

Pemimpin parti manakah yang mengatakan akan bertanding 100 kerusi dan matlamat kemenangan 40 kerusi?
Ini juga apa?

Pemimpin parti manakah yang meminta parti-parti pembangkang lain agar jangan kacau kerusi-kerusi yang pernah ditandingi Pas jika ingin menjalin kerjasama dengan mereka?
Ini lagi apa?

Pemimpin parti manakah yang berani "mengarahkan" parti-parti lain jangan masuk bertanding di kerusi-kerusi yang akan ditandingi Pas?

Atau, adakah kenyataan terbaru Hadi Awang ini kerana beliau kini semakin sedar Pas akan kalah banyak kerusi dalam pilihanraya umum akan datang? (ShahbudinHusin 10/09/2017).

Posted by Shahbudin Husin at 18:59


✍ Sumber Pautan : ☕ mountdweller88

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xo085E

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.