Hi! Welcome Back and Stay Tune! Engku Emran dan Laudya Cynthia Bella Sah Suami Isteri - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Engku Emran dan Laudya Cynthia Bella Sah Suami Isteri

Engku Emran dan Laudya Cynthia Bella Sah Suami Isteri

Selamat menjadi suami isteri. (Pic: Ihsan Pengantin)

Bekas suami kepada Erra Fazira, Engku Emran Engku Zainal Abidin akhirnya sah bergelar suami kepada pelakon terkenal Indonesia, Laudya Cynthia Bella sekaligus mengesahkan gembar gembur mengenai hubungan mereka.

Setelah lama berdiam diri, akhirnya kini bersatu.

Selepas hampir enam bulan mengunci mulut mengenai hubungan mereka, pasangan itu sah berkahwin dengan sekali lafaz jam 6.57 petang tadi dalam satu majlis tertutup dan sederhana yang diadakan di Binjai 8, KLCC.

Engku Emran berkongsi kegembiraan bersama anak sulungnya.

Pasangan ini yang menjadi sensasi di Malaysia dan Indonesia diwalikan bapa Bella, Busye Amir dengan mas kahwin sebanyak RM300. Engku Emran, 42, menghadiahkan lima dulang hantaran berbalas tujuh daripada Bella, 29. Pasangan berkenaan turut menukar cincin perkahwinan dalam majlis yang hanya dihadiri keluarga terdekat serta rakan karib pasangan itu.

Keluarga yang kembali lengkap.

Papa kepada Engku Aleesya itu melahirkan rasa syukurnya kerana segala perancangan untuk bernikah dengan Bella berjalan lancar. Pasangan ini turut merakamkan penghargaan dan terima kasih kepada wartawan kerana memberikan ruang kepada mereka untuk melangsungkan acara pernikahan tanpa liputan media.

"Doakan perkahwinan kami dirahmati Allah SWT dan jodoh kami kekal hingga ke akhir hayat,” kata Engku Emran dan Bella.

Majlis dihadiri keluarga dan rakan terdekat.

Acara itu turut dihadiri artis terkenal Indonesia yang juga rakan Bella seperti Melly Goeslow, Titi Kamal, Irwansyah, Teuku Wisnu dan ramai lagi. Tidak ketinggalan pelakon terkenal tanah air, Nora Danish dah suaminya, Nedim Nazri iaitu orang yang bertanggungjawab memperkenalkan Engku Emran dengan Bella juga menjadi sebahagian daripada tetamu.



Sumber Engku Emran dan Laudya Cynthia Bella Sah Suami Isteri

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xduHKj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.