Hi! Welcome Back and Stay Tune! Huawei Dan Microsoft Bekerjasama – Menyertakan Aplikasi Terjemahan Masa-Nyata Secara Terbina - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Huawei Dan Microsoft Bekerjasama – Menyertakan Aplikasi Terjemahan Masa-Nyata Secara Terbina

Microsoft sedia bekerjasama dengan pelbagai pengeluar Android untuk menyertakan aplikasi seperti Office dan Skype pada peranti Android. Kini, untuk Huawei, Microsoft membawa kerjasama berkenaan setapak lagi kehadapan dengan turut menyertakan sebuah aplikasi terjemahan khusus untuk para pengguna Huawei Mate 10.

Dinamakan sebagai Translate, ia merupakan versi yang ditambah-baik berbanding versi yang ditawarkan melalui Google Play Store.

Pengguna boleh melakukan terjemahan masa-nyata menggunakannya – tidak kira untuk imej, teks, suara dan perbualan. Microsoft menggunakan kelebihan unit pemprosesan neural pada Kirin 970 dalam menawarkan hasil terjemahan lebih pantas berbanding kebiasaan.

Translate juga turut hadir dengan sokongan penggunaan luar-talian, bagi memudahkan anda menggunakannya tidak kira berada di mana-mana.

Daripada percubaan ringkas kami, ia berfungsi dengan lancar, selain turut mengesan input suara dengan baik – sekaligus menghasilkan terjemahan kepada bahasa lain dengan baik.

Translate akan didatangkan secara terbina bersama Huawei Mate 10 dan juga Huawei Mate 10 Pro.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2gKcxXM

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.