Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Afifah Nasir Baik Diam Dari Asyik Menipu Semua” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Afifah Nasir Baik Diam Dari Asyik Menipu Semua”

Jika anda rasa ketegangan situasi di antara Afifah Nasir dan juga Aliff Aziz sudah pun reda, anda silap. Melalui perkongsian Aliff di Instagram baru-baru ini, ia bagai merungkai keadaan sebenar yang berlaku di antara mereka.

BACA: Afifah Nasir: Saya Tak Kisah Orang Nak Cakap Apa

Merujuk kepada kenyataan Afifah kepada media baru-baru ini mengenai hubungannya bersama isteri Aliff, Bella yang disifatkan baik-baik saja, pelakon lelaki berkenaan menyatakan apa yang diperkatakan oleh Afifah adalah satu penipuan.

“Jika benar Bella cakap hubungan di antara mereka semakin baik ketika dihubungi melalui Whatsapp, kenapa awak tak tunjuk Whatsapp tersebut kepada media?,” antara persoalan yang diutarakan Aliff di Instagram.

Sementara itu, memetik kenyataannya yang lain, Aliff sangat berharap Afifah dapat berkata benar dan tidak terus menyebarkan kenyataan yang tidak benar kepada orang ramai. Tambah Aliff lagi, dia sudah berdiam cukup lama melihatkan penipuan yang dilakukan oleh Afifah.

Tidak berani juga kami nak kata apa tentang apa yang terjadi di antara mereka ini selain mengharapkan ketegangan yang terjadi boleh dipulihkan atau biarkan saja waktu jadi penentu.

Penat tahu jika kita mahu menjelaskan segala benda kepada orang ramai yang mungkin tidak akan faham langsung tentang situasi yang kita lalui. (rtky/s)


Video panas artis Malaysia




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2zfzKLz

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.