Hi! Welcome Back and Stay Tune! Video: Shila Amzah dikecam tak beradab kerana tak salam bakal mak mentua lepas sarung cincin tunang? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Video: Shila Amzah dikecam tak beradab kerana tak salam bakal mak mentua lepas sarung cincin tunang?

DALAM diam-diam, penyanyi superstar Shila Amzah rupanya sedang dilamun cinta dan telahpun selamat ditunangkan dengan pilihan hatinya pada 3 Julai lalu iaitu Haris Edraki Elias.

Video: Shila Amzah dikecam tak beradab kerana tak salam bakal mak mentua lepas sarung cincin tunang?

Video: Shila Amzah dikecam tak beradab kerana tak salam bakal mak mentua lepas sarung cincin tunang?

Sudah pasti berita itu disambut baik peminat-peminatnya yang sentiasa mengharapkan yang terbaik buat penyanyi kesayangan mereka.

Namun, dalam kemeriahan majlis pertunangan itu timbul pula kata-kata yang kurang enak didengar.

Ada pula segelintir netizen yang mengatakan pelantun suara bagi lagu Selamanya Cinta ini tidak beradab selepas moment indah menyarungkan cincin pertunangannya itu.

Kata mereka, Shila tidak bersalam dengan bakal mak mertuanya itu sejurus selepas cincin disarungkan ke jari manisnya. Kononnya Shila sibuk hendak bergambar sehinggakan tidak sempat untuk bersalaman.

“Kasihan tak pandai nak salam lepas sarung cincin. Maaflah berkata, itu yang patut didahulukan. Kasihan mak mertua. Busy nak ambil gambar sampai lupa adab,” komen @azzalovina.

@sitinursuriasaadun pula berkata “Mak cik tu nak salam. patut lepas sarung cincin salamlah tangan mak cik tu sayang.”

“Bakal mertua tu macam nak salam je..,” tulis @hafezah_latiff pula.

Namun, jangan salah sangka. Bukanlah Shila tidak bersalam langsung dengan ibu tunangnya itu. Malah ada gambar yang menggambarkan detik persalaman itu yang dimuat naik sendiri di laman Instagram Shila.

Gambar ini jelas menunjukkan terpancar kegembiraan buat mereka berdua. Mungkin saat itu Shila nervous kerana buat pertama kali dirinya bergelar tunangan orang.

Netizen yang tidak ada semasa majlis itu mungkin tidak tahu. Jadi, seharusnya isu ini tidak perlu dibangkitkan.

Seeloknya mendoakan sahaja kebahagiaan pasangan ini yang khabarnya bakal bernikah pada April tahun hadapan.

Tahniah sekali lagi Shila dan Haris!

Sumber: MYNEWSHUB.CC



Sumber Video: Shila Amzah dikecam tak beradab kerana tak salam bakal mak mentua lepas sarung cincin tunang?

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ywJdio

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.