Hi! Welcome Back and Stay Tune! Laman jual budak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Laman jual budak

Sinar, 15 Februari 2018

Laman jual budak
Harga kanak-kanak pelbagai peringkat umur itu ditetapkan berdasarkan ciri fizikal mereka.
KEWUJUDAN sebuah laman yang menjual kanak-kanak berdasarkan warna rambut dan mata mereka menggemparkan Mesir baru-baru ini.

"Kami mempunyai kanak-kanak dari pelbagai peringkat umur untuk dijual kepada mereka yang berminat untuk membeli atau mengambil anak angkat," menurut kenyataan di laman web tersebut yang turut menawarkan bayi baharu lahir.
Harga mereka pula adalah berdasarkan jantina, warna kulit, keadaan kesihatan, warna mata dan rambut selain pelbagai ciri fizikal lain.

Laman tersebut ditemui jurutera sains komputer, Ramy el Gebali selepas dia membuka halaman Facebook untuk mencari kanak-kanak hilang yang mempunyai kira-kira 1.2 juta pengikut.

Menurut Ramy, ia bermula melalui hasil maklumat beberapa pengikutnya di bandar al-Shorouk, timur laut Kaherah yang berjaya membongkar sindiket tersebut.

"Saya melakukan siasatan lanjut yang kemudiannya membawa kepada kegiatan jual beli kanak-kanak itu.
"Pemilik laman web itu adalah rakyat Arab yang menetap di Belanda," jelasnya yang telah melaporkan perkara itu kepada Jabatan Pemerdagangan Manusia di Pejabat Peguam Mesir. - al-Arabiya


✍ Sumber Pautan : ☕ indah.com

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2HkV4AG

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.