Hi! Welcome Back and Stay Tune! Cari Mata Di Argentina Pula - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Cari Mata Di Argentina Pula


Doa Abdullah Harun untuk melihat Hafizh Syahrin mengutip mata pada perlumbaan MotoGP di Grand Prix (GP) Qatar, semalam termakbul apabila anaknya itu menamatkan saingan di kedudukan ke-14.

Pelumba Monster Yamaha Tech3 itu juga melepasi ‘ujian keduanya’ pada musim pertama kelas utama itu di Litar Antarabangsa Losail apabila berjaya menamatkan perlumbaan dengan merakam masa 42 minit 54.953 saat.

Sebelum perlumbaan, pasukannya meletakkan sasaran menamatkan saingan manakala kutipan mata disifatkan sebagai bonus.

Keputusan diraih Hafizh secara tidak langsung memberinya dua mata berharga pada pusingan pembuka tirai Kejuaraan Motosikal Dunia 2018 itu.

"Alhamdulillah syukur pada perlumbaan itu saya dapat meraih mata, tidak sangka dapat kekal dalam kelompok mata,” kata Hafizh.

“Ini satu pengalaman bagi saya untuk perlumbaan akan datang.

“Saya rasa apa saya belajar berkenaan elektronik kali ini amat berguna untuk perlumbaan akan datang.

“Saya akan belajar lagi dan kaji balik kelemahan saya. Terima kasih kepada peminat yang doakan saya.

“Dua mata ini untuk anda semua dan walaupun tak sasarkan mata, dengan semangat dan fokus saya bersyukur dapat raih mata untuk pasukan dan Malaysia.”

Selain itu, Hafizh muncul selaku muka baharu kedua terpantas di belakang pelumba Itali, Franco Morbidelli yang beraksi bersama pasukan EG 0,0 Marc VDS.

Hafizh akan beraksi pada perlumbaan pusingan kedua di Litar Termas di Rio Hondo, Argentina pada 6, 7 dan 8 April.-myMetro


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2HKpj3e

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.