Hi! Welcome Back and Stay Tune! Anda Kini Boleh Dapatkan iPhone 8 RED Dan iPhone 8 Plus RED Dengan Diskaun Sehingga RM250 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Anda Kini Boleh Dapatkan iPhone 8 RED Dan iPhone 8 Plus RED Dengan Diskaun Sehingga RM250

Apple telah pun melancarkan iPhone 8 dan iPhone 8 Plus dalam pilihan warna merah baru-baru ini. Bagi anda yang berminat untuk mendapatkannya, kini mungkin boleh menyemak penawaran di Shopee yang menawarkan diskaun sehingga RM250.

Apple iPhone 8 RED

Melalui penyenaraian pihak DirectD di Shopee, iPhone 8 64GB ditawarkan pada harga RM3549 (berbanding harga asal RM3649) dan RM4299 untuk versi 256GB (berbanding harga asal RM4399).

Untuk iPhone 8 Plus pula, model 256GB sahaja yang ditawarkan, iaitu pada harga RM4799 (berbanding harga asal RM4899), sementara model 64GB pada harga RM4049 (berbanding harga asal RM4149).

Selain potongan diskaun RM100 yang disediakan penjual berkenaan, pengguna turut boleh menambah kod diskaun Shopee, REVO150 untuk mendapatkan diskaun tambahan RM150 – sekaligus menjadikan diskaun keseluruhan yang anda terima untuk pembelian iPhone 8 berwarna merah ini sebanyak RM250.

Beli : iPhone 8 RED

Beli : iPhone 8 Plus RED



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2KhbJqm

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.