Hi! Welcome Back and Stay Tune! Aplikasi Beta Steam Link Dilancarkan Untuk Peranti Android – Menyokong Sistem Operasi Android 5.0 Dan Keatas - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Aplikasi Beta Steam Link Dilancarkan Untuk Peranti Android – Menyokong Sistem Operasi Android 5.0 Dan Keatas

Steam Link dikenali sebagai sebuah peranti fizikal yang membenarkan pengguna memainkan permainan komputer di televisyen-televisyen mereka.

Terkini, Valve baru sahaja mengumumkan bahawa aplikasi Steam Link Beta telahpun dilancarkan untuk peranti-peranti Android, dan akan menyokong peranti yang menggunakan sistem operasi Android 5.0 Loliipop keatas.

Aplikasi ini membenarkan pengguna bermain permainan komputer yang hadir melalui perisian Steam melalui peranti Android anda dari mana-mana sahaja, selagi komputer dan peranti Android anda bersambung ke talian Internet.

Menurut Valve, dengan aplikasi Steam Link ini, anda boleh menstrimkan permainan pada resolusi 1080p dan kadar segar semula skrin 60FPS dari mana-mana sahaja, tetapi jika anda mempunyai komputer berkuasa dan peranti Android anda disambungkan kepada rangkaian WiFi yang sama, anda boleh menstrim permainan komputer pada resolusi 4K 60FPS.

Aplikasi ini hanya hadir untuk peranti Android buat masa ini. Valve berkata bahawa Steam Link untuk peranti Apple iOS dan tvOS bakal hadir tidak lama lagi, bergantung kepada bila ia boleh melepasi pengesahan Apple.

Muat turn aplikasi Steam Link (Beta) untuk Android



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2k6Ku63

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.