Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Saya maafkan semua orang yang menghina dan mengecam saya' - Izreen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Saya maafkan semua orang yang menghina dan mengecam saya' - Izreen

Pelakon Izreen Azminda mengambil pendekatan positif untuk memaafkan semua pihak yang sering menghina dirinya di media sosial. 
Menurut Izreen, dia enggan mengeruhkan lagi keadaan dan memilih untuk memaafkan semua pihak berkenaan lebih-lebih lagi di bulan Ramadan, bulan yang mulia ini. 
"Bersempena dengan bulan Ramadan ini, saya sudah memaafkan semua orang yang mengkritik, menghina dan mengecam saya dengan kata-kata negatif. 
"Selepas ini saya tidak mahu memberi sebarang komen mengenai isu ini lagi kerana semua yang berlaku itu mungkin ada hikmah. 
"Ibu selalu pesan pada saya supaya sentiasa memaafkan orang walaupun diri tengah marah kerana itu adalah ketenangan dan kebahagiaan yang sebenar. 
"Selepas ini saya berharap agar orang ramai dapat memberi ruang untuk saya menjalani kehidupan seperti biasa dengan suami dan anak-anak," katanya memetik laporan dari Astro Gempak. 
Dalam laporan Roti Kaya, Izreen berkata hatinya terasa lebih tenang dan lega selepas memaafkan semua pihak yang mengecamnya dan mendakwa dia sebagai perampas suami orang. 
"Kesannya cukup dalam, walaupun kontroversi bukan cerita baharu dalam hidup saya. Inilah kontroversi yang paling buruk pernah dilalui, saya puas menangis berbulan-bulan.
"Sekarang, saya rasa lebih tenang dan bahagia memaafkan mereka yang mengeluarkan perkataan yang tidak sepatutnya terhadap saya dan suami. Saya pinta kontroversi berhubung kisah saya diletakkan ketepi mulai sekarang," katanya.
Izreen mempunyai seorang anak, Muhammad Adrian Umar, 4, hasil perkahwinannya dahulu dengan Muhammad Riza Baharuddin pada 2012, namun mereka bercerai pada Jun 2014. 
Pada 8 Ogos 2017, Izreen telah sah menjadi isteri kedua kepada Ude tanpa pengetahuan isteri pertama, Intan Liana Saleh. 
Ude dan Intan kemudian berpisah pada 22 Mac lalu atas dasar sudah tiada persefahaman di antara mereka. 


Sumber 'Saya maafkan semua orang yang menghina dan mengecam saya' - Izreen

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Gu2PTd

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.