Hi! Welcome Back and Stay Tune! Patung Barbie Dalam Lubang Kejutkan Penduduk - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Patung Barbie Dalam Lubang Kejutkan Penduduk


BERANG dengan jalan berlubang dan tidak dibaik pulih oleh pihak berkuasa, seorang lelaki telah membeli patung di sebuah kedai lalu memasukkan patung itu dalam lubang tersebut.

Neville Daytona, 56, memilih patung ala Barbie untuk diletakkan dalam lubang yang dipenuhi air.

Menurutnya, patung itu sepatutnya memberi amaran kepada pengguna jalan raya bahawa jalan itu berlubang dan mereka akan lebih berhati-hati serta mengelak lubang tersebut.

Ternyata tindakan yang diambil oleh Daytona itu berkesan kerana pihak Majlis Swindon Borough telah memulakan langkah untuk mengatasi masalah jalan berlubang berkenaan.

“Jalan ini teruk. Semua orang merungut mengenainya. Saya menunggang motosikal, berbasikal dan memandu. Anda terpaksa mengelak lubang ini jika tidak memang akan kemalangan.

“Jadi saya memikirkan untuk melakukan sesuatu,” katanya. – MYNEWSHUB.CC


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2HRM06j

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.