Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tanda-Tanda Anda Sudah Bersedia Untuk Berkahwin - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tanda-Tanda Anda Sudah Bersedia Untuk Berkahwin

Berkahwin adalah satu perkara yang sangat sensitif untuk dibincangkan buat sesetengah orang. Adakah anda salah seorang daripada mereka? Bagaimana anda tahu anda bersedia untuk berkahwin atau tidak?

Jangan risau, dipetik dari laman brides.com, berikut ini ada tanda-tanda yang sebenarnya anda sudah bersedia untuk berkahwin.

Menerima ketidaksempurnaan pasangan

Untuk berkahwin, anda perlu menerima kelemahan pasangan dan ketidaksempurnaannya. Anda sudah bersedia untuk berkahwin jika anda boleh menerima bahawa pasangan kadang-kadang menjadi orang yang sangat menjengkelkan.

Mahu menjadi orang yang lebih baik

Masa-masa tertentu dengan pasangan anda akan membuat anda berubah sikap. Setiap masa yang dihabiskan bersama-sama harus membuat anda menjadi orang yang lebih baik dari masa ke semasa sebelum berkahwin. – aliffchannel.com

Tahu masa depan dengan pasangan akan lebih baik

Anda benar-benar faham bahawa bersama pasangan akan menjadi lebih baik daripada ketika anda bersama orang lain. Walau bagaimanapun, jangan ketinggalan perkara yang paling penting untuk dibincangkan aspek-aspek penting seperti anak-anak dan kewangan selepas perkahwinan.

Saling menyokong

Pasangan yang berkahwin akan saling memberi pujian, mempertahankan hubungan menjadi lebih baik, dan mengelakkan kritikan yang tidak perlu.

Berdebat secara adil

Kebanyakan pasangan tidak tahu cara untuk bergaduh dengan adil. Bertengkar secara adil hanya memerlukan rasa hormat, kerana rasa hormatlah yang akan melahirkan rasa cinta.

Adakah anda bersedia untuk berkahwin?

The post Tanda-Tanda Anda Sudah Bersedia Untuk Berkahwin appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2FEMXNm

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.