Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tanda Si Dia Memang Layak Ditunggu Walaupun Bercinta Jarak Jauh - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tanda Si Dia Memang Layak Ditunggu Walaupun Bercinta Jarak Jauh

Sebenarnya, anda dan pasangan jarak jauh adalah dua insan yang hebat sehebat-hebatnya. Bercinta jarak jauh ini penuh rintangan untuk dihadapi bersama, kerana jarak dan perbezaan waktu yang ada. Anda dan dia malah tetap memutuskan untuk juangkan hubungan tersebut.

Mungkin anda pernah rasa ragu untuk bercinta jarak jauh ini. Adakah cinta PJJ atau dalan singkatan dalam bahasa Inggerisnya, LDR ini memang keputusan yang terbaik? Berapa lama lagi anda harus menunggu?

Tenang, jangan gelabah membuat keputusan untuk memutuskan hubungan. Jika dia yang jauh di sana mempunyai beberapa tanda ini, sebenarnya anda sudah bertemu orang yang layak menjadi tambatan hati.

Walaupun payah, hubungan jarak jauh yang anda dan dia adalah satu cinta sejati. Berikut penjelasan memetik dari laman hipwee.com

1. Kesibukan memang menyita waktu tetapi si dia jika berkesempatan tidak pernah gagal untuk menelefon anda.

Di tengah kesibukan, si dia juga sempat untuk menghubungi anda. Walaupun sekadar mendengar atau berkongsi cerita. Dia tahu dan sedar, kesibukan bukan perkara yang mudah untuk dihindari. Paling tidak, dia memanfaatkan waktu itu dengan sebaik-baiknya.

2. Dia tahu jarak adalah ladang tumbuhnya rindu dan dia menghargai perkara itu.

Setelah berbulan-bulan menahan rindu, anda berdua akhirnya berjumpa. Pelbagai rencana yang anda berdua sudah buat, seperti berjalan bersiar-siar ke tempat yang disukai. Si dia menghargai setiap peluang untuk berjumpa dengan anda dengan bersungguh-sungguh.

Dia tidak membatalkan rencana yang anda berdua telah lakukan dengan alasan keluarga atau kawan yang lain. Tanpa diduga, dia memberi kejutan kecil yang membuat hubungan rasa semakin manis. Kerana pertemuan ini salah satu cara untuk melihat kebahagiaan yang dirasa.

3. Bila berjumpa, waktu dipenuhi gelak ketawa.

Jarak membuat pertemuan satu waktu yang berharga. Rasa rindu berubah menjadi rasa bahagia. Ketahuilah, dia tidak ingin rasa rindu berakhir menjadi muram dan sendu. Dia ingin anda menikmati rasa rindu dengan tenang. -aliffchannel.com

4. Jarak tidak menjadi alasan anda berdua untuk semakin maju

Hubungan yang dewasa membuatkan anda berdua saling berkembang. Kehidupab abda berdua diisi dengan kisah tentang hobi, impian serta matlamat yang anda berdua ingin capai.

Hubungan bukanlah hanya pada persoalan perasan sahaja. Tetapi juga tentang bagaimana saling belajar memahami.

5. Masalah biasanya datang tak terduga. Tapi dengan kematangan, adna berdua harunginya dengan tenang.

Dalam percintaan, semenangnya ada pelbagai masalah. Apalagi bila anda berdua terpisah ribuan batu jaraknya. Salah faham biasa, boleh sahaja tiba-tiba menjadi masalah besar. Keegoaan diri meruncingkan lagi keadaan dengan sikap saling menyalahkan. Si dia cukup dewasa membimbing anda menyelesaikan masalah ini dengan tenang. Si dia memberikan anda ruang untuk mengutarakan semua keluh kesah pada diri anda.

6. Kejutan kecil tidak hanya diberikan apabila anda bertemu. Dia juga menghantarkan hadiah walaupun bukan ulang tahun anda

Dia tahu kejutan kecil boleh membuat anda bahagia. Oleh itu, walaupun anda tidak bertemu, pemberian hadiah bukanlah sesuatu yang sukar baginya. Tanpa diduga ketika anda pulang ke rumah setelah penat bekerja, ada bungkusan hadiah yang indah menanti.

Dia tahu, ada banyak perkhidmatan yang cepat dan boleh dipercayai, kerana boleh dihantar melalui udara. Lebih-lebih lagi, dia tidak perlu ke lapangan terbang.

7. Tidak membuat anda penat untuk bersabar agar perjuangan tidak sia-sia

Apabila anda mengatakan anda bosan dengan hubungan PJJ ini. SI dia akan sentiasa berkata, kesabaran adalah kuasa yang membuat impian dan harapan anda terus hidup. Si dia meyakinkan anda, masa depan yang anda berdua perjuangkan tidak akan sia-sia. Ingatlah, hubungan jarak ini sebenarnya untuk masa depan anda yang akan datang.

Jangan biarkan jarak menghancurkan harapan dan impian anda. Hubungan anda akan menjadi indah.

The post Tanda Si Dia Memang Layak Ditunggu Walaupun Bercinta Jarak Jauh appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2FDWrbH

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.