Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tanda-Tanda Teman Lelaki Bukan Jodoh Yang Ditunggu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tanda-Tanda Teman Lelaki Bukan Jodoh Yang Ditunggu

Semua orang ingin mencari pasangan hidup yang betul dan boleh meneruskan hubungan sehingga tahap perkahwinan. Walau bagaimanapun, kadang-kadang pencarian tidak berjalan lancar.

Anda mesti menimbang semula pilihan anda jika anda rasa tidak betul. Sudah tentu anda tidak mahu menghabiskan sepanjang hidup anda dengan lelaki yang salah.

Seperti memetik laman Elle, berikut adalah tanda-tanda yang perlu anda pertimbangkan sebelum memastikan hati bahawa dia adalah pasangan jiwa anda.

Dia tidak membuat anda keutamaannya

Seorang lelaki dikatakan jodoh yang tepat jika dia membuat anda sebagai keutamaan. Bermula dari perkara-perkara mudah seperti tidak membiarkan menunggu lama membalas mesej ringkas atau meletakkan anda terlebih dahulu daripada kawan-kawannya. Ini mungkin tidak dapat dilihat pada awal bercinta. Walau bagaimanapun, anda boleh melihatnya selepas kenal untuk cukup lama.

Dia masih bercakap tentang bekas kekasih

Seorang lelaki tidak sesuai untuk anda jika dia masih menyebut bekas kekasihnya dalam setiap perbualan. Tiada larangan untuk berkawan baik dengan semua orang, termasuk bekas kekasih. Walau bagaimanapun, jika masih bercakap tentang bekas di hadapan anda itu bermakna dia tidak menghargai perasaan anda. Anda boleh berfikir dua kali sama ada orang seperti ini patut hidup dengan anda.

Anda menjadi seorang yang tidak baik

Apabila berubah menjadi orang yang tidak baik sejak mengenali dia, itu bermakna dia tidak baik untuk anda. Sebagai contoh, anda tidak boleh mengawal emosi, pulang rumah larut malam, sehingga rakan-rakan menjauhi anda. Apabila orang-orang di sekeliling anda memprotes perubahan sikap anda, ini mungkin salah satu tanda bahawa lelaki itu bukan yang terbaik.

Anda penat menutupi kelemahannya

Apabila anda berada dalam hubungan, tetapi iuntuk menutupi segala kelemahannya, ini adalah satu tanda dia tidak sesuai untuk anda. Anda akan rasa penat jika selalu berbuat demikian.

Di samping itu, ini membuktikan tiada kejujuran dalam hubungan anda dan pasangan anda. Cuba terima kekurangan pasangan dan lihat dari sudut pandangan yang berbeza. Jika kebiasaannya tidak baik, cuba memberi pemahaman untuk memperbaikinya. Jika itu tidak berfungsi, fikirkan semula mungkin lelaki itu bukan pasangan jiwa anda.

Tiada komitmen dalam kerja

Lelaki yang tidak fokus pada kerja mereka boleh menjadi tanda buruk untuk perjuangan anda. Contohnya, dia tidak fokus perihal tugas, malah setiap tahun menukar pekerjaan. Ini menjadi salah satu tanda bahawa lelaki ini tidak serius tentang masa depannya.

The post Tanda-Tanda Teman Lelaki Bukan Jodoh Yang Ditunggu appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2KuTz4B

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.