Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ibu Sakit Mental Bakar Anak Usia 3 Tahun Selepas Temui Anak Lemas Dalam Tab Mandi.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ibu Sakit Mental Bakar Anak Usia 3 Tahun Selepas Temui Anak Lemas Dalam Tab Mandi..


SEORANG ibu menyalakan api pada tubuh anaknya yang berusia tiga tahun dengan harapan ia dapat menyedarkan kanak-kanak perempuan itu selepas ditemui lemas.

Jirannya yang melihat kejadian itu mendakwa Carly Harris, bertindak membakar anaknya, Amelia-Brooke Harris


Kejadian itu berlaku di kediaman mereka di Trealaw, Rhondda, selatan Wales pada pukul 10.20 malam.

Image result for Amelia-Brooke Harris

"Kanak-kanak itu lemas dalam tab mandi dan ibunya yang menghidap masalah mental menganggap dia dapat menyedarkan anaknya dengan membakar budak itu," katanya.


Seorang lagi jirannya sedih memikirkan kejadian yang menimpa Amelia.

"Carly berdepan banyak masalah sejak beberapa tahun kebelakangan ini dan saya pasti dia tidak akan membakar anaknya dengan sengaja," kata jiran itu.


Susulan itu, polis menahan ibu berusia 37 tahun itu untuk disoal siasat.

Image result for Amelia-Brooke Harris
Carly Harris

Sementara itu, Ketua Superitendan Dorial Lloyd berkata, pihaknya akan menyiasat secara terperinci kejadian tragik itu.




✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2sRh5RX

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.