Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sadis, Tangan Anak Terputus Selepas Lengan Baju Tersangkut Dalam Roda Motosikal Yang Ditunggang Ibu.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sadis, Tangan Anak Terputus Selepas Lengan Baju Tersangkut Dalam Roda Motosikal Yang Ditunggang Ibu..



SEORANG budak perempuan berusia lima tahun hilang lengan kiri selepas lengan baju sejuknya tersangkut di roda belakang motosikal yang ditunggang ibunya.

Image result for สะเทือนใจ! ด.ญ.5 ขวบซ้อนจยย.แม่ เสื้อหลุดพันโซ่เสียหลักล้ม แขนขาด โซเชีย

Image result for สะเทือนใจ! ด.ญ.5 ขวบซ้อนจยย.แม่ เสื้อหลุดพันโซ่เสียหลักล้ม แขนขาด โซเชีย

Chalongkrung Suwanbutr, penyelamat di daerah Muang, Surin, Thailand berkata kemalangan itu berlaku di Jalan Pattamanon di Tambon Nai Muang.


Suwanbutr menceritakan kisah tragis kanak-kanak itu dalam Facebooknya pada pukul 7.46 petang Khamis.

Postingnya telah dikongsi secara meluas oleh pengguna Facebook yang menyatakan simpati terhadap kanak-kanak malang itu.


Suwanbutr berkata dia memuat naik posting itu untuk memberi amaran kepada ibu bapa supaya berhati-hati semasa menunggang motosikal dengan anak-anak mereka yang menjadi pembonceng.


Katanya, baju sejuk merah jambu kanak-kanak itu tersangkut pada roda motosikal, sekali gus membuatkan tangannya tertarik masuk di dalam roda yang sedang berpusing sehingga terputus.


Dia bertindak meletakkan lengan kanak-kanak itu di dalam ais dan bergegas ke Hospital Surin tetapi sudah terlambat untuk menyambung semula anggota badannya.

Image result for สะเทือนใจ! ด.ญ.5 ขวบซ้อนจยย.แม่ เสื้อหลุดพันโซ่เสียหลักล้ม แขนขาด โซเชีย

Kanak-kanak itu dilaporkan selamat tetapi diletakkan di bawah pemerhatian doktor. -Nation




✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2sXQYrS

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.