Hi! Welcome Back and Stay Tune! Apple Memberikan Petanda OS X Akan Kelak Dijenamakan Sebagai MacOS - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Apple Memberikan Petanda OS X Akan Kelak Dijenamakan Sebagai MacOS



Apple hari ini telah menerbitkan sebuah halaman pada laman rasmi mereka, dan padanya mereka menggunakan jenama MacOS untuk sistem operasi komputer mereka, menggantikan penggunaan nama OS X sebelum ini.

Pihak Apple masih tidak mengumumkan penggunaan nama ini secara rasminya, tetapi mungkin ia telah dijangka oleh kebanyakkan pengguna.

Apple sebelum ini telah menggunakan nama tvOS untuk sistem operasi Apple TV mereka, watchOS untuk sistem operasi Apple Watch, dan iOS untuk peranti mudah-alih mereka. Selepas ini, kita mungkin akan melihat Apple mengumumkan penggunaan nama macOS ketika acara WWDC bulan Jun 2016 kelak.


Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1VoP2Cz

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.