Hi! Welcome Back and Stay Tune! LG G5 SE Hadir Dengan Snapdragon 652 Dan Memori 3GB RAM - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

LG G5 SE Hadir Dengan Snapdragon 652 Dan Memori 3GB RAM

LG G5 telah dilancarkan pada Mobile World Congress bulan Februari yang lepas, dan lanjutan daripadanya, satu lagi variasi telefon pintar telah tertiris, dipanggil sebagai LG G5 SE. Kini, peranti tersebut secara rasminya telah pun menghadirkan diri pada laman rasmi LG di Russia.

LG G5

Dengan penggunaan nama SE sebelum ini seperti pada iPhone SE, ramai menjangka ia akan menawarkan kuasa pemprosesan sama pada peranti bersaiz kecil. Namun, sebaliknya, LG menawarkan rekaan bersaiz sama untuk LG G5 SE, tetapi hadir dengan spesifikasi sedikit rendah.

LG G5 dan LG G5 SE hadir dengan rekaan dan penawaran serupa, dan apa yang membezakan adalah hanya penggunaan cip Snapdragon 652 dan juga memori 3GB RAM. LG G5 SE juga tiada sokongan rangkaian LTE seperti LG G5. Selain daripada perbezaan ini, perkara lain yang ditawarkan adalah lebih kurang sama – termasuk sokongan modular.

LG G5

Ia tidak diketahui lagi sama ada pihak LG Malaysia akan membawa masuk LG G5 mahupun LG G5 SE ini ke pasaran Malaysia ataupun tidak.



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1qG8I7X

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.